Lilypie - Personal pictureLilypie Fifth Birthday tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers

6 Ekim 2009 Salı

Gulnesibem son zamanlarda...

Gulnesibem son zamanlarda bir dillendi ki sormayin :)
-yapma diyorum
o - mabma diyor :)
-gel diyorum
o del del diyor
-git diyorum
o - dit dit diyor :)
- al diyorum
o - a a diyor
-Nesibeee diye cagirinca
o -neee diyor :)
ben hemen neee degil efendim diyorum ogrenecek zamanla,
minik kusum benim dilini yesin annesi
<>


Civcivim benim


Son zamanlarda Gulnesibe de bir terlik ayakkabi meraki var, Betulnurun ve benim ayakkabilarimizi giymekten pek bi hoslaniyor... birde duz giyebilse :)


Burda da annesinin terliklerini giymis minis ayaklarina, zar zor yurumeye calisiyor fistikim benim....
Posted by Picasa

2 yorum:

  1. Ay canım benim terliklere bak çok şeker ya

    YanıtlaSil
  2. eminecim turunculari diyorsun demi, onlar ablamiz betulun :) tesekkur ederiz

    YanıtlaSil

beni merak edenler

YİNE BEKLERİM