Lilypie - Personal pictureLilypie Fifth Birthday tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers

21 Kasım 2009 Cumartesi

OGRENCILERLE BERABER

Uzuuuuun zamandir giremedim nete ve bloguma. simdi girdim ve nekadar uzun zaman gecmis farkettim. neler olmus neler komsu bloglarda :) 

    Gecen haftalarda pazar gunleri esimin ogrencileriyle costuk eglendik.beraber Bandung un guzel Mall larindan Bandugn Sper Mall e gittik. orda hem kucuk  lunapark var hem Mall iste :) Bowling oynamaya bizde gittik beraber. kizlarim ve ben cok eglendik.





daha sonra ben nesibe ile betul u aldim atli karincaya bindirdim. esim ve ogrencileri bowling oynamaya devam ettiler. 

onceki haftada bir gol kenarina piknige gittik. kebap yaptik, ogrencilerle burda da bol bol eglendik. bir ogrencinin gitari vardi o caldi biz dinledik. 

                gol kenari cok guzel bir yerdi....

bizde roza ablamla bir poz veriverdik... 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

beni merak edenler

YİNE BEKLERİM