Lilypie - Personal pictureLilypie Fifth Birthday tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers

18 Mart 2010 Perşembe

BLOGGER ÖDÜLÜ



Sevgili Betulcum ve Sevgicim bana bu ödülü göndermişler..Öncelikle kendilerine teşekkür ediyorum
********
Ben de birçok hassas arkadaşım gibi bu ödülün ismini değiştiriyorum
INNOVATİVE ( YENİLİKCİ ) BLOGGER ÖDÜLÜ olarak alıyorum.Neden derseniz creative (yaratıcı )kelimesi sadece Rabbime has bir özelliktir ve başkalarına verilemez...

Bu ödülün belli de şartları var..
1.Sizi ödüllendirene teşekkür edin.(ettim)
2.Sizi ödüllendirenin blog linkini yayınlayın.(Yayınladım)
3.Ödülün logosunu yayınlayın.(Yayınladım)
4.7 blogger ödüllendirin.(Ben en son kisi olarak kimseye gonderemiyorum :))
5.7 blogun linkini yayınlayın.
6.Ödüllendirdiklerinizi haberdar edin.
7.Kendiniz hakkında 7 ilginç şey yazın.

7 Ilginc ozellik
1 Birden kopururum, sinirlendigim bir durum varsa tamamen degisir ortaligi yakar yikarim.
2 Duygusalim butun baliklar gibi,
3 Haksizlik karsisinda susan, dilsiz seytandir. Hadisi serifte buyruldugu gibi, haksizlk karsisinda susamam,
4 Aslinda yumusak basliyim ama cabuk sinirlenirim.
5 Kendimi yenilemeyi severim :)
6 Hediyelesmeyi severim,
7 Yemek yiyen insanlara karsi birr acima duygusu beslerim :)

1 yorum:

beni merak edenler

YİNE BEKLERİM