Lilypie - Personal pictureLilypie Fifth Birthday tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers

3 Mart 2010 Çarşamba

Gecmis Mevlid Kandiliniz Mubarek olsun

26 Subat Mevlid Kandiliydi herkesin kandili mubarek olsun, ayrica 26 Subat benim dogum gunumdu, hasta bir sekilde gecti dogum gunum :(
Subat ayinda gecirdigim sitma hastaligi, - eger dikkat etmezseniz istirahat etmezseniz - tekrarladi malesef. Bende bu iki canavar varken nasil dinleneyim diyorum...
Bir haftadir gercekten cok dikkat ediyorum, dinlenmeme, uykum duzenime....
Dua ile...

2 yorum:

  1. ÇOKgeçmiş olsun bir dahda tekrarlamasın inşallah ..
    oralarda ne çok oluyor bu hastalık ..Bir kaç arkadaşımda duymuştum da hatta onlar tedaviye Türkiyeye geri gelmişlerdi ..
    neyseki geçmiş sanırım..

    YanıtlaSil
  2. Allah razi olsun. Cok tesekkur ederim Sevgicim. evet bu hastalik buralarda cok oluyor, cunku sivrisinek cok, hic kis olmmuyor yani hic sonu gelmiyor, hic olmuyorlar, butun sene sivrisinek oluyor burda, cok sicak, bisuru sebep sayabilirim, bend e yasadikca ogrendim. Burda susuz, uykusuz ve yorgun olmayacakmissin bunu ogrendim.

    YanıtlaSil

beni merak edenler

YİNE BEKLERİM