17 Temmuz 2010 Cumartesi

Veee Konya' dayım

Geçen senelere ait tatil fotoğraflarımızdan koyuyorum.
 Eşimle ilk görüşmemiz Konya nın ortasındaki Alaaddin Tepesinde çay bahçesinde olmuştu. Her sene Türkiye ye geldiğmizde mutlaka gideriz o günleri yad ederiz, beraberliğimizi daim etsin diye Rabbime dua ederiz.
Burda Betülnur 10 aylık,   yıl 2007 Agustos

Burda yine aynı yıl İskenderun.


Önceki bloguma yapmıştım buraya koymak istedim.(-Biri bana Mutluluk nedir? ) diye sorsa bu fotografı gösteririm demiştim önceki blogumda... Ama şimdi Gülnesibemizde var, hemen onunda olduğu bir mutluluk collage yapmalıyım.

Konyama doyamadım, haftaya Endonezya ya dönüyorum. Acil durum, hemen gidilmeli :)
Rabbim mutluluğumuzu daim etsin, saglık sihhat versin Ümmeti Muhammede (sav) Irak taki ve Filistindeki yürek sızılarımızı dindirsin, minik yavruları korusun Rabbim.

2 yorum:

  1. Rabbim mutluluğunuzu daim etsin...

    YanıtlaSil
  2. Amin Allah Razı olsun Sevgiciğim. Hepimizin mutluluğunu daim etsin Rabbim inşaallh.

    YanıtlaSil

beni merak edenler

YİNE BEKLERİM